Przejdź do sekcji:
XVIII Sesja Rady Miejskiej Dobrzyń nad Wisłą
Przewodniczący Rady Miejskiej na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465, 1572, 1907 i 1940), zwołuje osiemnastą w IX kadencji Sesję Rady Miejskiej Dobrzyń nad Wisłą, która odbędzie się w dniu 30 maja 2025 roku o godzinie 12:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą, ul. Szkolna 1
- Otwarcie XVIII sesji Rady Miejskiej Dobrzyń nad Wisłą.
- Stwierdzenie quorum.
- Przyjęcie porządku obrad XVIII sesji Rady Miejskiej Dobrzyń nad Wisłą.
- Przyjęcie protokołu z XVII sesji Rady Miejskiej Dobrzyń nad Wisłą z dnia 13 maja 2025 roku.
- Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
- Sprawozdanie Przewodniczącego Rady Miejskiej o działalności podejmowanej w okresie międzysesyjnym.
- Przedstawienie raportu o stanie Miasta i Gminy.
- Debata nad raportem.
- Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą wotum zaufania.
- Sprawozdanie z realizacji budżetu Miasta i Gminy za rok 2024.
- zapoznanie się z opinią RIO o przedłożonym przez Burmistrza Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy za 2024 rok wraz z informacją o stanie mienia Gminy;
- zapoznanie się z wnioskiem Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej Dobrzyń nad Wisłą wystosowanym do RIO w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą;
- zapoznanie się z opinią o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej Dobrzyń nad Wisłą wystosowanym do RIO w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy za rok 2024;
- dyskusja nad sprawozdaniem.
- Podjęcie uchwał w sprawach:
- zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą za 2024 rok;
- absolutorium dla Burmistrza Miasta i Gminy Dobrzyń nad Wisłą za 2024 rok;
- zmian budżetu Miasta i Gminy na 2025 rok;
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Wolne wnioski i informacje.
- Zakończenie obrad XVIII sesji Rady Miejskiej.